Sähköiset palvelut


Sähköiset palvelumme tukevat palvelukokonaisuutta mitä oma edustajanne tuottaa. Edustajamme auttaa löytämään toimintaanne hyödyttävän palvelukokonaisuuden, opastaa käyttöönotossa ja luo muut tarvittavat toiminnallisuudet palvelun sisälle. Palvelut hyödyttävät niin yhdenmiehen yritystä kuin suurtakin toimijaa. Sähköisiä palvelujamme käytetään mobiilisovelluksella ja selaimessa toimivilla Customer Centterillämme.

ProMart mobilisovellus

ProMart mobilisovellus on työkalu tilaamiseen, laitehallintaan, kulutuksen seurantaan ja raportointiin. Sovelluksen avulla kirjataan asiakasvarastossa tehdyt tuoteotot jolloin asiakas saa kohdistettua kulunsa halutun mukaisesti ja tuotetäydennykset automatisoitua asiakasvarastoon.

ProMart Customer Center

Customer Center on asiakkaille tuotettavien sähköisten palvelujemme keskus. Kokoamme asiakaskohtaisesti palveluun heitä hyödyttäviä toimintoja, mm:

  • Tavaroiden tilaaminen päivittäisiin tarpeisiin
  • Raportoinnin tuotteiden kulutuksesta projekteittain, käyttäjittäin tai kustannuspaikoittain
  • Tilauspohjat useasti toistuville tuotetarpeille
  • Asiakasvarastojen hälytysrajat
  • Putoamissuojainten- ja nostoapuvälineiden tarkastusrekisterin
  • Ostojen seurannan
  • Ylläpidon mobiilisovelluksen ja verkkopalvelun  käyttäjille

 

Sähköinen laskutus

Laskutusvaihtoehtoina asiakas voi valita jokaisesta toimituksesta kertalaskun, koontilaskun esimerkiksi kustannuspaikoittain tai projekteittain sekä valmiiksi tiliöidyn laskun.

Tiliöityä laskua varten tarvitsemme asiakkaalta tuotealueiden tiliöintinumerot, minkä mukaan järjestelmäämme luodaan tuoteryhmäkohtaiset asiakkaan tiliöintinumerot. Finvoice aineiston vastaanottaessa asiakkaan järjestelmä vastaanottaa oman tilinkarttansa mukaista laskuaineistoa ja hoitaa kulujen jaottelun halutun mukaisesti.

 

Copyright © 2017 Promart