ajax-loader

Parasta Palvelua ammattilaisille

Henkilökohtaiset palvelut

ProMartin asiakkaana säästät aikaa, rahaa ja hermoja. Huolehdimme kulutustavaroiden lisäksi aikaa ja vaivaa aiheuttavien pientavaroiden hankinnasta ja toimituksesta. Palvelumme avulla yritykset saavat tilaamisen ja pientavaralogistiikan toimintoja karsittua tai kokonaan ulkoistettua.

Yksi yhteyshenkilö

Tarjoamme asiakkaillemme yhden yhteyshenkilön vastaamaan asiakassuhteen hoidosta ja palvelukokonaisuuden toteutumisesta.

 

  • Asiakaskohtainen hinnoittelu
  • Tilauskäsittely
  • Sähköisten palveluiden hallinnointi
  • Reklamaatiokäsittely
  • Laskutuskäytännöt

Tekninen osaaminen

Edustajamme on paikanpäällä asiakkaan kanssa ratkaisemassa toiminnan tuomia haasteita ja palvelemassa asiantuntevasti teknisissä kysymyksissä. Edustajan kanssa voitte varmistua työmaidenne tuottavuudesta, työturvallisuudesta ja -mukavuudesta, työkalujenne luotettavuudesta sekä kokonaisvaltaisesta kulujen hallinnoinnista

Hyllytyspalvelut

Hyllytyspalvelussa määrittelemme asiakkaan kanssa tarvikkeille kulutukseen perustuvat varasto- ja täyttömäärät. Varaston tilannetta seurataan säännöllisillä asiakaskäynneillä ja täydennetään tarpeen mukaan. Kaikki hyllytyspalvelussa olevat tuotteet pidämme myös omina varastotuotteina joten toimitusaika yllättävissäkin kulutustilanteissa on erittäin lyhyt. Yhteydenpito asiakkaan ja ProMartin välillä sujuu mutkattomasti, kun sama tekninen myyjämme huolehtii koko palveluketjusta.

Promart myymälät

ProMart myymälät sijaitsevat Pirkkalassa ja Vantaalla. Myymälöissä palvelee ammattitaitoinen henkilökunta ja myymälöihin voit sopia tapaamisen myös teknisten myyjiemme kanssa.

Myymälöiden lisäksi yrityksellä on noutovarastot myyntikonttoreiden yhteydessä Turussa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa.

Myymälöiden valikoima on rakennettu rakentamisen ja teollisuuden asiakastarpeiden pohjalta.

Sähköiset palvelut

Sähköisiä palveluitamme ovat mobiilisovellus laiterekistereineen, verkkokauppa sekä EasyMart itsepalvelumyymälä. Sähköiset palvelumme skaalautuvat asiakaskoon- ja tarpeen mukaan.

Sähköiset palvelut tukevat palvelukokonaisuutta mitä oma edustajammee tuottaa. Edustajamme auttaa löytämään toimintaanne hyödyttävän palvelukokonaisuuden, opastaa käyttöönotossa ja luo muut tarvittavat toiminnallisuudet palvelun sisälle. Palvelut hyödyttävät niin yksinyrittäjää kuin suurtakin toimijaa.

EasyMart itsepalvelumyymälä

EasyMart on vapaasti sijoitettava automaattimyymälä, joka voidaan tuoda tuotantotiloihin, viedä konttina tehdasalueille ja rakennustyömaille tai sijoittaa liikekiinteistöihin, juuri sinne missä työ tapahtuu.

Palvelu minimoi poistumiset työmailta ja mahdollistaa tavaran välittömän saatavuuden hitaidenkin kulkuyhteyksien päähän. Käyttäjät kirjautuvat myymälään henkilökohtaisella avainkortilla mihin vuorokauden aikaan tahansa. Järjestelmä tunnistaa kerätyt tuotteet automaattisesti ja kirjaa ne käyttäjän noutoihin. Tavaroiden kulutusta on helppo seurata henkilö- ja työmaakohtaisesti, kun kustannukset kohdistuvat automaattisesti halutulla tavalla.

ProMartin hyllyttäjä täydentää myymälän tuotevalikoimaa määritettyjen hälytysrajojen mukaisesti. Asiantuntijamyyjä huolehtii myymälän toimivuudesta, palvelukonseptin sujuvuudesta ja päivittää tuotevalikoimaa tarpeiden muuttuessa. EasyMartin käyttö on helppoa, mieluista ja kustannustehokasta

Mobiilisovellus ja verkkokauppa

ProMart verkkokauppa ja mobilisovellus ovat työkaluja tilaamiseen, laitehallintaan, kulutuksen seurantaan ja raportointiin. Sovellus on ladattavissa sovelluskaupoista ja sovelluksen avulla kirjataan asiakasvarastossa tehdyt tuoteotot jolloin asiakas saa kohdistettua kulunsa halutun mukaisesti ja tuotetäydennykset automatisoitua asiakasvarastoon.

Verkkokaupassa asiakas pääsee itse vaikuttamaan yrityksensä käyttäjille, kuten asentajille tai tavarantilaajille näkyvään sisältöön, ja rajamaan ostettavissa olevan valikoiman esimerkiksi asentajille sopivaksi. Asiakkaan pääkäyttäjä voi halutessaan määritellä tilaajien ostoskorien hyväksynnän esimiehellä, jolloin uusista tilauksista lähtee esimiehen sähköpostiin hyväksymispyyntö.

Verkkokaupassa voidaan luoda asiakaskohtaiset työvaatemallistot henkilötasolla toistuvien tilausten sekä henkilöstön vaatekokojen hallinnan helpottamiseksi.

Laiterekisteri

ProMart laiterekisteri on osa mobiilisovellusta ja se on helppokäyttöinen työkalu kaluston hallintaan. Sovelluksesta näet ajantasaiset tiedot laitekannasta sekä huoltohistoriasta. Sovellus lähettää automaattiset huoltokutsut säännöllistä tarkastusta vaativille laitteille. Käyttäjän on mahdollista lisätä rekisteriin koko kalustonsa.

ProMartilta ostetut sähkötyökalut ja laitteet kirjautuvat rekisteriin automaattisesti ja useimpiin sähkötyökalumerkkeihin saadaan pidennetty takuuaika ilman erillisiä rekisteröintejä. Laitteen rikkoutuessa huoltopyynnön lähettäminen laitekortilta onnistuu ilman erillistä yhteydenottoa. Laitteet voidaan sijoittaa kustannuspaikan, käyttäjän tai esimerkiksi rekisterinumeron mukaan. Laiterekisteristä saa tulostettua laitelistaukset esimerkiksi inventointia varten.

Laiterekisterissä olevat laitteet voidaan asiakkaan tai ProMartin toimesta varustaa QR-koodeilla, jolloin laiterekisteriä voi käyttää ”lainalaite” toiminnassa.  Esim asentajan ottaessa varikolta laitteen  käyttöön, puhelimen kameralla luetaan laitteen QR koodi, jolloin laite näkyy varattuna kyseisellä asentajalla.

Logistiset palvelut

Kuluuko asentajien työaika tarvikeostoskäynteihin?

Logistiset palvelumme ovat osa palvelukokonaisuutta, millä edesautamme asiakkaiden työskentelyä työmailla, eikä työaikaa kuluisi tarvikkeiden noutamiseen tarvikekaupoista.

Tuotannon, työmaiden, korjaamoiden tai kunnossapidon tuottavuuden keskeinen tekijä on työn keskeytymätön tekeminen. Jotta tämä onnistuisi, toimivat työkalut ja tarvikkeiden oikea-aikainen saanti ovat tärkeä osa työn jatkuvuutta.

Työmaapalvelu

Työmaapalvelun avulla saadaan tarvikeostoskäynnit minimoitua, työmaat pysyvät aikataulussa ja työnteko on sujuvaa. Työmaille voidaan toimittaa yksittäisiä tuotetoimituksia tarpeiden mukaan työmaan edetessä, tai työmaille voidaan sijoittaa yleistarpeita varten asiakasvarasto, mikä sisältää yleisimmät työmaatarvikkeet aina kahvipaketista betoniruuveihin.

Työvälinepakkaukset

Kokoamme asentaja- tai yksikkökohtaiset työkalupakit ja autojen työvälinekokonaisuudet, juurikin asiakkaan hyväksi kokemilla työkalumerkeillä ja malleilla. Tällä palvelulla saat kaikki työkalut yhdestä paikasta ja yhdellä tilauksella kilpailukykyiseen hintaan.

Työmaa- ja pientarvikepakkaukset

Valmistajan tai valmistuttajan hankkiessa pientarvikkeet keskitetysti, vähenee asentajien tarvikeostoskäynnit kiinnitystarvikkeiden ja muiden mahdollisten tarvikkeiden osalta. Tämä edesauttaa laadunvalvontaa ja valmistaa, että eri työvaiheissa käytetään hyväksyttyjä ja tarkoituksenmukaisia kiinnitys- ja rakennustarvikkeita. Tarvikepakkaukset toimitetaan asiakkaan määrälaskennan mukaisesti, tarpeen mukaan myös vajaina tuotepakkauksina.

Tarvikepakkausten tilaaminen on helppoa ja vaivatonta. Tarvittaessa tuotteet on yksilöity toimituslähetteeseen työvaiheen mukaisesti, mikä ohjaa asentajaa käyttämään toimitetut tarvikkeet niille kuuluviin työvaiheisiin.

Laadukasta rakentamista työmaan jokaisessa vaiheessa!

Muut palvelut

Kehitämme palveluitamme yhdessä asiakkaidemme kanssa ja olemme avoimia uusille palvelutarpeille. Henkilökohtaisten-, sähköisten- ja logististen palveluiden lisäksi tarjoamme työvälineiden vuokraamista leasingpalvelun avulla, tarkastamme asiakkaiden putoamissuojaimia ja nostoapuvälineitä, merkkaamme myymiämme työvaatteita ja huollatamme huoltoa tarvitsevia laitteita.

Työkaluleasing

Tarjoamme leasingpalvelua kertaluonteisiin työvälineinvestointeihin sekä limiittipalveluna jatkuviin hankintoihin ennalta sovitun vuosilimiittimäärän mukaisesti. Leasingpalvelu ei ole merkkisidonnainen ja sopimukselle voidaan valikoida kaikenmerkkisiä työvälineitä.

Työkaluleasing soveltuu erityisen hyvin yritysten työvälineiden, teollisuuskalusteiden, korjaamolaitteiden ja muiden teollisuudessa, rakentamisessa tai korjaamoilla käytettävien tuotteiden rahoittamiseen, kun laitteiden teknistaloudellinen käyttöikä on lyhyt ja kun yrityksesi ei halua sitoa varojaan omistamiseen.

 Vuokraamalla asiakas saa tuotteen ja rahoituksen samalla kerralla myyjäliikkeen kautta.
• Ennalta sovitut vuokrat helpottavat budjetointia ja rahoituksen suunnittelua. 
 Rahoitettu laite toimii pääasiallisena vakuutena, jolloin vakuudet vapautuvat muuhun käyttöön. 
• 
Vuokraamalla asiakkaan on helppo pitää laitteisto ajan tasalla. 
• 
Ei sido pääomia. 
 Asiakas maksaa vain laitteiden käyttämisestä, ei omistamisesta. 
 Vuokra on kirjanpidossa ja verotuksessa vähennettävä kulu.
• Kuukausivuokra sisältää aina laitevakuutuksen.

Työvaatepainatukset

Työvaatteisiin painettavat tai brodeerattavat logot ovat edullinen ja tehokas tapa viestiä omasta yrityksestä.

Painatukset ja brodeeraukset toteutamme sekä yksi- että monivärisenä. Henkilökohtaiset työvaatteet voimme myös nimikoida työntekijän nimellä.

Nopeimmillaan painamme asiakkaan logon työvaatteeseen asiakkaan myymäläostoskäynnin yhteydessä.

Huolto- ja tarkastuspalvelut

Noudamme asiakkaidemme huoltoa tarvitsevat laitteet huollettaviksi ja palautamme ne takaisin toimintakuntoisina.

Huoltopalvelumme huolehtii asiakkaidemme työkalujen huolloista merkistä ja ostopaikasta riippumatta. Huoltopalvelumme huilehtii myös henkilösuojainten ja nostoapuvälineiden määräaikaistarkastuksista.