ajax-loader

Promart sovellukset

ProMart sovellusten ja palvelumallien avulla tarviketoimitukset voidaan automatisoida juuri sinne missä tavaraa tarvitaan. Mobiilisovellus ja verkkokauppa ovat työkaluja tuotteidemme tilaamiseen, laitehallintaan, kulutuksen seurantaan ja raportointiin.

ProMart laiterekisteri on osa mobiilisovellusta ja se on helppokäyttöinen työkalu kaluston hallintaan. Sovelluksesta näet ajantasaiset tiedot laitekannasta sekä huoltohistoriasta ja teet huoltopyynnöt huollon tarpeessa oleville laitteille.

PYYDÄ TUNNUKSET SOVELLUKSIIN >>

Mobiilisovellus ja verkkokauppa

SOVELLUSTEN OMINAISUUKSIA
• Tilaushistoria
• Vakiotilauspohjat
• Laiterekisteri
• Raportointi
• QR koodien luenta mobiilisovelluksella
• Kemikaalien käyttöturvatiedotteet

• Käyttäjäkohtainen valikoima
• Käyttäjähallinta

Laiterekisteri

TIEDÄTKÖ KUINKA MONTA LAITETTA TODELLA OMISTAT?
Laitevalikoima pysyy hallinnassa laiterekisterimme avulla.

LAITEREKISTERIST NÄET
• laitekannan
• laitteiden käyttäjätiedot
• huoltopyynnöt
• takuutiedot

 

EasyMart Itsepalvelumyymälä

EasyMart on vapaasti sijoitettava automaattimyymälä, joka voidaan tuoda tuotantotiloihin, viedä konttina tehdasalueille ja rakennustyömaille tai sijoittaa liikekiinteistöihin, juuri sinne missä työ tapahtuu.

Palvelu minimoi poistumiset työmailta ja mahdollistaa tavaran välittömän saatavuuden hitaidenkin kulkuyhteyksien päähän.

Helppoa asiointia EasyMartissa

Käyttäjät kirjautuvat myymälään henkilökohtaisella avainkortilla mihin vuorokauden aikaan tahansa. Järjestelmä tunnistaa kerätyt tuotteet automaattisesti ja kirjaa ne käyttäjän noutoihin. Tavaroiden kulutusta on helppo seurata henkilö- ja työmaakohtaisesti, kun kustannukset kohdistuvat automaattisesti halutulla tavalla.

ProMartin hyllyttäjä täydentää myymälän tuotevalikoimaa määritettyjen hälytysrajojen mukaisesti. Asiantuntijamyyjä huolehtii myymälän toimivuudesta, palvelukonseptin sujuvuudesta ja päivittää tuotevalikoimaa tarpeiden muuttuessa. EasyMartin käyttö on helppoa, mieluista ja kustannustehokasta

EasyMartin Asiakashyödyt

• Minimoi poistumiset työmailta
• Välitön tavaroiden saatavuus
• Avoinna 24 h
• Kustannusten kohdistaminen automaattisesti

Kuinka paljon ostosreissut maksavat?

Laske laskurilla vuotuisten ostosreissujen kustannukset.

Vuosittaisten ostosreissujen hinnaksi tulee:

Työmaa- ja hyllytyspalvelut

Aika maksaa ja turhasta ei kannata maksaa. Kuluuko asentajien työaika tarvikeostoskäynteihin?

Työmaa- ja hyllytyspalveluiden avulla edesautamme asiakkaiden työskentelyä työmailla, eikä työaikaa kulu tarvikkeiden noutamiseen tarvikekaupoista. Tuomme palvelumme avulla tarvikkeet juuri sinne missä työ tapahtuu.

Oheisella laskurilla voit arvioida kauppareissuista syntyvän yrityksenne vuosittaisen työaikakustannuksen.

Työmaapalvelu

Työmaapalvelulla helpotamme rakentajien työmaa-arkea. Osaamistamme on tavaroiden oikea-aikaisesta saatavuudesta huolehtiminen työmaan eri vaiheissa.

• Tarvikkeet työmaalla oikea-aikaisesti
• Litterointimahdollisuus tilausvaiheessa
• Koontilaskut projekti- ja työmaatasolla
• Tehokas kokonaisratkaisu

Tutustu työmaapalveluun

Hyllytyspalvelu

Hyllytyspalvelussa määrittelemme asiakkaan kulutukseen perustuvat varasto- ja täyttömäärät. Varaston tilannetta
seurataan säännöllisillä  asiakaskäynneillä.

Kulutusseuranta ja täydennyserät voidaan automatisoida käyttämällä ProMart -sovellusta tuoteluennassa.

Kaikki hyllytyspalvelussa olevat tuotteet pidämme myös omina varastotuotteina joten toimitusaika yllättävissäkin
kulutustilanteissa on erittäin lyhyt.

 

Huolto- ja leasingpalvelut

Huolto- ja leasingpalvelut auttavat vähentämään kaluston ylläpitoon liittyviä kustannuksia.

Leasingpalvelumme avulla vapautat pääomia varsinaiseen liiketoimintaan.

Huoltopalvelumme huolehtii ammattikäyttöön tarkoitettujen työkalujen huolloista merkistä ja ostopaikasta riippumatta.

Huoltopalvelu

PROMART HUOLTOPALVELU:

• Yksi huoltopaikka eri merkkisille työkaluille
• Huollettavien työkalujen noudot työmailta
ja asiakkaan toimipaikoista
• Laiterekisteriä käyttämällä ostotositteita
ei tarvita takuutuotteille

Huoltopalvelumme huolehtii ammattikäyttöön tarkoitettujen työkalujen huolloista merkistä ja ostopaikasta riippumatta.

Hoidamme myös henkilösuojainten
ja nostoapuvälineiden määräaikaistarkastuksia.

Leasingpalvelu

TYÖKALULEASING:

Vuokraamalla asiakas saa tuotteen ja rahoituksen samalla kerralla myyjäliikkeen kautta.
• Ennalta sovitut vuokrat helpottavat budjetointia ja rahoituksen suunnittelua.
Rahoitettu laite toimii pääasiallisena vakuutena, jolloin vakuudet vapautuvat muuhun käyttöön.
Vuokraamalla asiakkaan on helppo pitää laitteisto ajan tasalla.
Ei sido pääomia.
Asiakas maksaa vain laitteiden käyttämisestä, ei omistamisesta.
Vuokra on kirjanpidossa ja verotuksessa vähennettävä kulu.
Laitevakuutus rahoituksen mukana tai vaihtoehtoisesti asiakkaan omalla vakuutuksella.

Leasingsopimukselle voidaan valikoida kaikenmerkkisiä työvälineitä.

Yhden sopimuksen vähimmäisarvo on 1500 € alv 0. Palvelu edellyttää rahoitusyhtiön positiivisen luottopäätöksen.

Puiterahoitus

Puiterahoitus on moderni jatkuvien laitehankintojen rahoituskeino. Palvelun alkaessa arvioimme asiakkaan kanssa laitehankintojen vuosibudjetin, jota varten haetaan rahoitusyhtiöltä luottopäätös.

Laitteita hankitaan sopimuksen piiriin tarpeiden mukaan niiden syntyessä eikä sopimuksia tarvitse yksittäisiä laitteita hankkiessa tehdä.

  • Edullinen ja joustava rahoitus
  • Sopimusaika 36 kk
  • Laskutus koontilaskulla 3 kk välein
  • Laitevakuutus rahoituksen mukana tai vaihtoehtoisesti asiakas vakuuttaa laitteet itse
  • Palvelun käyttöönotto edellyttää rahoitusyhtiön positiivisen luottopäätöksen

Työvaatepalvelu

Työvaatteiden hankinta on nyt helppoa ja kustannustehokasta. Logomerkaamme vaatteet jopa 24 tunnissa tilauksesta ja toimitamme työntekijäkohtaisen vaatetilauksen 48 tunnissa haluttuun osoitteeseen.

Hyvät työvaatteet ovat mukavat ja lisäävät työn tehokkuutta. Valikoimastamme löytyy työvaatemallistot tunnetuilta työvaatevalmistajilta. Valikoima sisältää myös vaatteet aktiiviseen vapaa-aikaan sekä toimistotyöhön, kun työvaatteilta vaaditaan mukavuutta ja tyylikästä ulkonäköä.

TUTUSTU PALVELUUN JA TILAA TYÖVAATEKARTOITUS>>

Painatuspalvelut

Työvaatetiimimme painaa logot työvaatteisiin ja vastaa kaikista vaatteiden toimittamiseen liittyvistä asioista.

Painatukset toteutamme sekä yksi- että monivärisenä. Henkilökohtaiset työvaatteet voimme myös nimikoida työntekijän nimellä.

Nopeimmillaan painamme asiakkaan logon työvaatteeseen asiakkaan myymäläostoskäynnin yhteydessä.

Vaatteiden sovitussarjat

Tilaa henkilökunnan työvaatevaatemallistoon sovitussarjat, saat ne –50% tuotteiden suositushinnasta.
Sovitussarjaan voi tilata kutakin tuotekokoa
yhden kappaleen jokaiseen asiakaan toimipisteeseen.